Q: Când se va ține conferința?
A: Evenimentul va avea loc în Cluj-Napoca, în perioada anunțată in descrierea produsului in secțiunea SHOP.

Q: Cum ajung la locul în care se va desfășura evenimentul?
A: Evenimentul are loc la Hotel Platinia, Centrul de Conferinte, iar detaliile exacte le puteti gasi in pagina atelierului ales. Exista posibilitatea parcarii la Platinia Mall (parcare subterana, regulamentul poate fi citit aici), primele doua ore sunt gratuite, iar urmatoarele se taxeaza cu 10lei/ora. Alte parkinguri in apropiere sunt cele de la Sala Polivalenta BT Arena (1leu/ora), Stadionul Cluj Arena (2lei/ora) sau locurile publice de parcare din jur (detalii de plata puteti gasi in aplicatia T-Park). Preturile afisate mai sus sunt pur informative, ele pot suferi modificări fara sa fim instiintati!

Q: Cum mă pot înscrie la eveniment?
A: Pentru a te înscrie la eveniment te rugăm să intri pe site

Q: Cât costă?
A: Participarea la conferință și atelierele se achiziționează separat, fiecare are prețul afișat aici.

Q: Ce servicii sunt incluse în taxa de conferință?
A: Aceste informatii sunt disponibile in descrierea fiecarui produs in parte.

Q: Ce servicii sunt incluse în taxa unui atelier?
A: Aceste informatii sunt disponibile in descrierea fiecarui produs in parte.

Q: Sunt incluse și băuturi alcoolice în Coffee break-urile oferite în cadrul conferinței?
A: Nu și nu acceptăm aducerea din exterior a băuturilor alcoolice pe durata atelierelor și a conferinței.

Q: Dacă am achiziționat un atelier, dar m-am răzgândit și vreau să particip la alt atelier, în aceeași zi, se poate?
A: În situația aceasta te rugăm să iei legătura cu noi pe email (fpa@familyportraitacademy.ro) și, în limita locurilor disponibile, vom face tot posibilul să te ajutam (există posibilitatea unei diferențe de plată).

Q: Ce înseamnă Atelier Demonstrativ?
A: Lectorii vor exemplifica ce fac la o sesiune foto, fără ca participanții sa poată fotografia si ei. 

Q: Ca participant la ateliere/conferință, pot face înregistrări video pe parcursul acestora?
A: Rugămintea noastră este să vă concentrați la ceea ce se discută, fiind un atelier pentru care ați plătit. Orice altă activitate vă poate distrage atenția și puteți pierde informații importante. Mai mult de atât, la fiecare început de atelier, lectorul va anunța dacă este de acord cu înregistrările video sau nu. Noi, ca și organizatori, vom avea o echipa de fotograf și videograf oficiali ai evenimentului.

Q: Vreau să fiu expozant la târgul de recuzită din cadrul evenimentului. Cum pot face asta?
A: Te rugăm să completezi formularul de aici și noi îți vom răspunde cu toate detaliile necesare participării ca expozant la conferință.

Q: Cine sunt lectorii și ce subiecte vor prezenta/susține la ateliere?
A: Pagina de prezentare a lectorilor și a temelor poate fi văzută aici.

Q: Voi avea acces la Wi-Fi?
A: Da, va fi pus la dispozitie de Platinia Conference Hall.

Q: Voi putea avea acces la târgul de recuzită?
A: Da, daca va fi organizat un astfel de târg. În cazul în care apar modificări în program, le vom anunța pe pagina Târgului de Recuzită.

Q: Sunt alte costuri suplimentare pe lângă taxa de participare?
A: Participanții își vor asigura singuri cazarea, transportul și mesele care nu sunt asigurate de către organizator. Serviciile incluse în taxele la ateliere sau conferință se găsesc în descriere pe site.

Q: Există o politică de rambursare a vreunei taxe de participare la atelier sau conferință?
A: Nu există posibilitatea rambursării banilor, decât cea prevăzută în Termeni și condiții .

Pentru mai multe informații vă rugăm să citiți secțiunea Termeni și condiții sau să ne scrieți pe adresa de email: fpa@familyportraitacademy.ro