Q: Când se va ține conferința?
A: Evenimentul va avea loc în Cluj-Napoca, în perioada 18-20 august 2020 și este împărțit după cum urmează:

  • 18 august – zi de ateliere demonstrative de câte 5 ore
  • 19 august – ziua de conferință
  • 20 august – atelier de fotografie cu Irina Jalba – 9 ore

Q: Cum ajung la locul în care se va desfășura evenimentul?
A: Evenimentul are loc la Hotel Platinia, Centrul de Conferinte, iar detaliile exacte le puteti gasi in pagina atelierului ales. Exista posibilitatea parcarii la Platinia Mall (parcare subterana, regulamentul poate fi citit aici), prima ora este gratuita, iar urmatoarele se taxeaza cu 10lei/ora. Alte parkinguri in apropiere sunt cele de la Sala Polivalenta BT Arena (1leu/ora), Stadionul Cluj Arena (2lei/ora) sau locurile publice de parcare din jur (detalii de plata puteti gasi in aplicatia T-Park).

Q: Cum mă pot înscrie la eveniment?
A: Pentru a te înscrie la eveniment te rugăm să intri pe site

Q: Cât costă?
A: Participarea la conferință și atelierele se achiziționează separat, fiecare are prețul afișat aici.

Q: Ce servicii sunt incluse în taxa de conferință?
A: Achiziționând participarea la conferință ai asigurată participarea la toate speech-urile din data de 19 august 2020, gustări, apă și cafea în pauze, sandviciuri la pauza de prânz, și o diploma de participare. Programul zilei de 19 august poți să îl vezi aici.

Q: Ce servicii sunt incluse în taxa unui atelier?
A: Achiziționând participarea la un atelier:

  • În data de 18 august ai asigurată participarea la cele 5 ore de atelier demonstrativ, gustări și băuturi la pauză;
  • În data de 20 august ai asigurată participarea la cele 9 ore de atelier demonstrativ, gustări și băuturi la pauze și masă de prânz inclusă.

Q: Sunt incluse și băuturi alcoolice în mesele oferite în cadrul conferinței?
A: Nu și nu acceptăm aducerea din exterior a băuturilor alcoolice pe durata atelierelor și a conferinței.

Q: Dacă am achiziționat un atelier în data de 18 august, dar m-am răzgândit și vreau să particip la alt atelier, în aceeași zi, se poate?
A: În situația aceasta te rugăm să iei legătura cu noi pe email (conferinta.fotografi@gmail.com) și, în limita locurilor disponibile, vom face tot posibilul să te ajutam (există posibilitatea unei diferențe de plată).

Q: Câte persoane pot participa la conferință? Dar la ateliere?
A: În data de 19 august, pot participa aproximativ 75 persoane, cu posibilitatea de a suplimenta cu maxim 20% numărul de locuri.

  • La atelierele demonstrative din data de 18 august și 20 august pot participa 15 persoane, cu posibilitatea de a suplimenta cu 3-5 locuri.
  • La atelierele de după-masă din data de 18 august pot participa 15 persoane, cu posibilitatea de a suplimenta cu 3-5 locuri.
  • Pe lângă participanți, pe parcursul evenimentului vor fi prezenți membrii staff-ului și fotograful/videograful oficial al evenimentului.

Q: Ce înseamnă „Atelier Demonstrativ”?
A: Lectorii vor exemplifica ce fac la o sesiune foto, fără ca participanții să poată fotografia și ei. 

Q: Ca participant la ateliere/conferință, pot face înregistrări video pe parcursul acestora?
A: Rugămintea noastră este să vă concentrați la ceea ce se discută, fiind un atelier pentru care ați plătit. Orice altă activitate vă poate distrage atenția și puteți pierde informații importante. Mai mult de atât, la fiecare început de atelier, lectorul va anunța dacă este de acord cu înregistrările video sau nu. Noi, ca și organizatori, vom avea o echipa de fotograf și videograf oficiali ai evenimentului.

Q: Vreau să fiu expozant la târgul de recuzită din cadrul evenimentului. Cum pot face asta?
A: Te rugăm să completezi formularul de aici și noi îți vom răspunde cu toate detaliile necesare participării ca expozant la conferință.

Q: Cine sunt lectorii și ce subiecte vor prezenta/susține la ateliere?
A: Pagina de prezentare a lectorilor și a temelor poate fi văzută aici.

Q: Voi avea acces la Wi-Fi?
A: Da, va fi pus la dispozitie de Platinia Conference Hall.

Q: Voi putea avea acces la târgul de recuzită?
A: Da, târgul va avea loc în data de 19 august, între orele 10:00 – 21:00. În cazul în care apar modificări în program, le vom anunța pe pagina Târgului de Recuzită.

Q: Sunt alte costuri suplimentare pe lângă taxa de participare?
A: Participanții își vor asigura singuri cazarea, transportul și mesele care nu sunt asigurate de către organizator. Serviciile incluse în taxele la ateliere sau conferință se găsesc în descriere pe site.

Q: Există o politică de rambursare a vreunei taxe de participare la atelier sau conferință?
A: Nu există posibilitatea rambursării banilor, decât cea prevazută în Termeni și condiții .

Pentru mai multe informații vă rugăm să citiți secțiunea Termeni și condiții sau să ne scrieți pe adresa de email: conferinta.fotografi@gmail.com