Termeni și condiții

Site-ul www.familyportraitacademy.ro este proprietatea Visual Stories SRL-D, iar folosirea site-ului www.familyportraitacademy.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Ne asumăm dreptul de modifica termenii și condițiile fără alte notificări.

1. Acceptarea serviciilor:

Serviciile website-ului www.familyportraitacademy.ro (denumit în continuare „Family Portrait Academy” sau “site-ul nostru”) sunt oferite de Visual Stories SRL-D. Prin bifarea căsuței “Am citit și accept termenii și condițiile” din secțiunea „Finalizare comandă„, vă dați acordul cu privire la prezentele condiții ale site-ului nostru care țin loc de contract între client și Visual Stories SRL-D.

În cazul unui comportament neadecvat, fizic sau verbal, pe durata evenimentului, vei fi rugat să părăsești evenimentul. Taxa/Taxele plătite nu se vor returna.

2. Copyright/Drepturi de autor:

Întregul conținut al site-ului www.familyportraitacademy.ro (imagini, texte, grafice, logo-uri, scripturi, programe sau alte date) este proprietatea Visual Stories SRL-D și a furnizorilor/partenerilor săi și este apărat de Legea 8/1996 (Legea pentru protecția drepturilor de autor) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al Family Portrait Academy al oricărui element amintit mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

3. Descrierea serviciilor:

Serviciile, și anume taxa de participare la conferință/atelierele la Conferința Family Portrait Academy din 20-22 august 2019, sunt oferite după cum sunt prezentate pe site și în limita locurilor disponibile. Family Portrait Academy nu poate garanta disponibilitatea serviciilor prezentate. Family Portrait Academy va informa cumpărătorul despre indisponibilitatea serviciilor, iar sumele pe care consumatorul le-a plătit vor fi rambursate în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 30 de zile, în cazul în care Family Portrait Academy nu poate onora comanda.

Fotografiile serviciilor afișate pe site au caracter informativ, iar prețul sau unele specificații pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot exista erori de operare.

4. Prețuri și plăți:

Prețurile prezentate sunt fără TVA, VISUAL STORIES SRL-D fiind companie neplătitoare de TVA. Serviciul cumpărat prin intermediul Family Portrait Academy, poate fi transferabil în cazul în care un participant nu poate ajunge la eveniment, cu condiția să anunțe în scris organizatorul la adresa de email conferinta.fotografi@gmail.com, dar valoarea acestuia nu poate fi returnată (decât dacă se afla în perioada de retur prevazută prin OUG 34/2014, conform căreia cumpărătorii pot aplica pentru procedura de retur în 14 zile, fără a fi nevoiți să își justifice decizia și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.3 și art.14. Mai multe detalii aici)

Plata serviciului comandat (taxă de participare conferință/ateliere) se va efectua în avans, integral, prin virament bancar, conform acestor termeni și condiții. Clientul plasează comanda pe site-ul nostru, urmând să primească un e-mail din partea Family Portrait Academy de primire a comenzii. După ce Family Portrait Academy verifică comanda, clientul va primi un e-mail cu factura aferentă comenzii plasate, în baza căreia clientul va efectua  plata prin virament bancar, iar la detalii va specifica numărul comenzii. Dacă în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii facturii nu primim plata/dovada plății, comanda este anulată automat (inclusiv promoțiile dacă au existat).

Valoarea serviciilor achiziționate de pe site-ul nostru este nerambursabilă. Odată achiziționată taxa de participare la evenimentele din cadrul Conferinței Family Portrait Academy, sunteți de acord că valoarea ei nu va fi returnată în nici un fel de circumstanțe și nici reportată sau echivalată pentru evenimente viitoare (excepție perioada de retur prevazută de OUG 34/2014).

În cazul comenzilor care nu conțin datele corecte ale persoanei care a comandat, Family Portrait Academy își rezervă dreptul de a le anula, în cazul în care nu reușește să comunice cu clientul în timp util (72 ore de la plasarea comenzii).

5. Livrarea serviciilor:

Family Portrait Academy își rezervă dreptul de a efectua validarea comenzilor înainte de onorarea lor, prin contactarea telefonică a cumpărătorului. După achitarea prețului serviciilor și confirmarea de plată primiți dreptul de participare la evenimentul sau evenimentele alese.

Prin lansarea unei comenzi pe site-ul www.familyportraitacademy.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (email sau telefon) prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile.

O comandă electronică este compusă din următorii pași:

– Adăugarea în cos a unui serviciu sau mai multe regăsite în oferta site-ului nostru. Se va genera automat un număr de comandă unic;

– Precizarea clară cu privire la datele de facturare precum și a altor mențiuni speciale;

– Confirmarea comenzii, după verificarea acesteia precum și a stocului serviciilor aflate în comandă, de către Family Portrait Academy, telefonic sau email. Dacă un client își va selecta doua ateliere care se suprapun ca și timp, va fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a-și alege unul din atelierele care se suprapun (maxim 72 ore de la plasarea comenzii).

Lansarea unei comenzi electronice nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.

Serviciile aflate în oferta site-ului nostru se vând exclusiv pe site, pe baza unei comenzi și se va procesa conform pașilor descriși mai sus. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a serviciilor.

Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologica în care au fost înregistrate în baza de date, iar în cazul în care un serviciu are status-ul „INDISPONIBIL” și s-au înregistrat mai multe comenzi pe acel serviciu, se va onora prima comanda în ordine cronologică, confirmată ulterior.

Vă rugăm să fiți punctuali. Întârzierea la atelierele la care participați nu vă îndreptățește să solicitați returnarea taxei de participare dacă ratați o parte din atelier. La fel și în cazul în care sunteți nevoiți să plecați mai devreme.

Family Portrait Academy își rezervă dreptul de a face modificări în program și distribuție.

În cazul anulării atelierelor/evenimentului, veți fi contactat pentru stabilirea modalității de returnare a contravalorii taxelor de participare sau în vederea distribuirii unui loc la alt atelier.

6. Informații personale

Pentru a putea beneficia de serviciile de pe site-ul nostru trebuie să furnizați în procesul de înregistrare informații corecte, fiind obligația Dvs. de a ne furniza corect numele, adresa și restul de informații cerute în formularele de pe site-ul nostru. Family Portrait Academy nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile survenite în urma neatenției utilizatorului, acesta din urmă fiind responsabil pentru toate acțiunile ce privesc folosirea site-ului www.familypotraitacademy.ro.

7. Securitatea datelor personale:

Datele furnizate de către clienți sunt strict confidențiale. Scopul pentru care vă solicităm datele personale este pentru a vă putea confirma comenzile, pentru facturare sau pentru diverse informări prin email sau alte mijloace de comunicare despre acțiuni ulterioare. Terții care mai au acces la aceste date sunt contabilul, precum și instituțiile publice abilitate (ANAF, Politie, ANPC, etc.).

Nu folosim aceste date în scopuri de marketing sau pentru comercializarea lor. Încrederea clienților în serviciile noastre este prioritară pentru noi.

Visual Stories SRL-D se obligă să respecte drepturile Dvs. conform Legii 677/2001 (Legea pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date) și să înceteze prelucrarea datelor Dvs. personale dacă utilizarea lor nu este în conformitate cu legea amintită.

8. Cookies

Acest site folosește cookies (fișiere de dimensiuni mici, care sunt stocate pe orice terminal cu acces la internet – computer, telefon mobil, tableta, etc. – și care sunt instalate prin solicitarea emisă de către un web browser – Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox, etc. – cu scopul de a colecta, prelucra și stoca informații atunci când accesați acest site. Aceste cookies-uri nu conțin viruși, spyware sau alte programe software, nu solicită informații cu caracter personal și nici nu pot fi folosite pentru identificarea personală a utilizatorului site-ului.

Prin navigarea pe acest site vă exprimați acordul asupra folosirii cookies-urilor.

9. Litigii:

Prezentul document este supus legii române.

În cazul în care aveți o nemulțumire în legătură cu serviciile oferite de SC VISUAL STORIES SRL-D, vă rugăm să ne adresați un e-mail pe adresa: conferinta.fotografi@gmail.com.

Orice conflict apărut între clienți și companie se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române, conform legislației în vigoare sau prin portalul de soluționare online a litigiilor ce poate fi accesat aici.

10. Alți Termeni:

Acești termeni și condiții reprezintă întregul acord dintre dumneavoastră și VISUAL STORIES SRL-D pentru utilizarea acestui site.

VISUAL STORIES SRL-D verifică periodic exactitatea informațiilor de pe site, dar nu oferă nicio garanție, expresă sau implicită, statutară sau de altă natură, privind conținutul și disponibilitatea site-ului.

În cazul unei erori umane prin care prețul unui serviciu a fost introdus greșit în magazinul nostru online, nu suntem obligați să furnizam respectivul serviciu la prețul greșit și vă vom comunica acest lucru înainte de a livra comanda. În această situație, vă vom transmite noul preț al serviciului, iar dumneavoastră veți decide dacă doriți sau nu să achiziționați serviciului la prețul corect.